romikele
Apicultor
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 1025
|
|
Documentele necesare întocmirii Cererii de finanţare
Documentele obligatorii care trebuie ataşate Cererii de finanţare pentru întocmirea proiectului sunt:
1. Declaraţie pe propria răspundere a solicitantului prin care acesta se angajează să se autorizeze până la data semnării Deciziei de finanţare, urmând ca până la acea dată să prezinte următoarele documente: • Certificatul de înregistrare eliberat de către Oficiul Registrului Comerţului în conformitate cu legislaţia naţională în vigoare; • Cazierul judiciar fără înscrieri care privesc sancţiuni economico-financiare ale solicitantului; • Cazierul fiscal eliberat de Direcția Generală a Finanțelor Publice în conformitate cu legislația națională în vigoare; • Document de la bancă cu datele de identificare ale băncii şi ale contului aferent proiectului FEADR (denumirea, adresa băncii, codul IBAN al contului în care se derulează operațiunile cu APDRP). Pentru solicitantul autorizat, aceste documente se vor prezenta la data depunerii Cererii de finanțare.
2. Planul de afaceri, conform modelului prezentat pe site-ul MADR,.
3. Documente de proprietate/folosință teren și /sau clădiri: a) Documente solicitate pentru terenul agricol: • Extras din Registrul Agricol emis de Primării care să certifice dreptul de proprietate și/sau de folosință al terenului pentru baza de producție. De asemenea, se va anexa și o copie a paginii din Registrul agricol din care rezultă toți membrii familiei, cu ștampila primăriei și mențiunea „Conform cu originalul”. Extrasul din Registrul Agricol va fi însoțit după caz, de următoarele documente: - Copie după actul de proprietate al terenului /Extras de Carte Funciară/Adeverință de la Comisia de Fond Funciar eliberată în conformitate cu Legea nr. 18/1991 republicată, cu modificările și completările ulterioare /documentul (adeverința) din care să rezulte rolul și plata impozitului la zi - emise în numele solicitantului și/sau al unui membru al familiei pentru aceeași exploatație agricolă; - Contract de arendare sau tabel centralizator - emis de Primărie, semnat de persoanele autorizate conform legii, conținând sumarul contractelor de arendare cu suprafețele luate în arendă pe categorii de folosință, perioada de arendare; • Extras din Registrul Fermelor (print-screen), care trebuie să conțină date privind exploatația agricolă: codul unic de înregistrare al solicitantului, suprafața utilizată cu structura culturilor, etc.
ATENŢIE!
În situația în care suprafața declarată în Registrul Fermelor este mai mare decât cea din Registrul Agricol, proiectul este neeligibil. În cazul realizării de investiții (construcții): b) Documente solicitate pentru imobilul (clădirile si/sau terenurile) unde sunt/vor fi realizate investițiile: • Actul de proprietate asupra imobilului; Documentul care atestă dreptul real principal de proprietate asupra terenului aferent imobilului sau dreptul de creanță dobândit conform legii 50/1991 cu modificările si completările ulterioare, valabil pe o perioadă de minim 5 ani de la data depunerii Cererii de finanțare. Contractul de comodat/locațiune se acceptă numai pentru construcții cu caracter provizoriu si cu acordul expres al proprietarului de drept.
Documente solicitate pentru animale, păsări și familii de albine:
• Extras din Registrul Exploatației emis de DSVSA sau adeverință eliberată de medicul veterinar de circumscripție din care să reiasă înregistrarea animalelor, păsărilor și familiilor de albine; • Document eliberat de la Primăria comunei pe raza căreia este înregistrată și își desfășoară activitatea ferma agricolă de semi-subzistență cu profil de apicultură din care să reiasă: numărul de familii de albine și vatra stupinei.
4. Certificat de producător sau alte documente din care să reiasă valorificarea unei părţi din producţie, eliberate conform legislaţiei naţionale în vigoare. Membrii grupurilor de producători vor prezenta adeverinţă eliberată de grupul de producători din care rezultă cantitatea comercializată.
ATENŢIE!
Aceste documente pot fi eliberate în numele solicitantului şi/sau al unui membru al familiei, pentru aceeaşi exploataţie agricolă.
5. Document eliberat de către autoritătile competente (mediu, sanitar, sanitarveterinar si fitosanitar) prin care se certifică faptul că, investitia propusă pentru adaptarea la standarde respectă termenele limită impuse de legislatie (perioada de gratie). (Acest document se atasează numai când solicitantul accesează Măsura 121 „Modernizarea exploatatiilor agricole” pentru investitii referitoare la îndeplinirea conformitătii cu standardele comunitare).
6. Document care atestă că solicitantul este înregistrat într-o formă asociativă ca membru, cu minim 6 luni* înainte de lansarea sesiunii pentru care aplică, în domeniul proiectului emis de către: grupul de producători/ asociatii profesionale cu profil agricol constituite conform Ordonantei de urgentă a Guvernului nr. 26/2000, cu modificările si completările ulterioare/ cooperativa agricolă / organizatii de îmbunătătiri funciare/, grupuri si organizatii de producători în sectorul fructe si legume recunoscute conform Hotărârii nr. 1078/2008, cu modificările si completările ulterioare, în conformitate cu legislatia natională în vigoare.
Notă: * Prevederea se aplică începând cu cea de a doua sesiune din anul 2010 (Acest document se ataşează numai pentru dovedirea criteriului de selecţie „Solicitantul este membru al unei forme asociative, recunoscute conform legislaţiei naţionale în vigoare”).
7. Adeverinţă emisă de APIA, din care rezultă faptul că solicitantul măsurii 141 beneficiază de Pachetul de agro-mediu, finanţat în cadrul măsurii 214 „Plăţi de agromediu”
8. Copia actului de identitate al solicitantului şi/sau al altui membru al familiei pe numele căruia sunt emise documente ataşate Cererii de finanţare. Copia certificatului de căsătorie în cazul în care actele de proprietate/folosinţă sunt emise pe numele soţului/soţiei solicitantului.
9. Declaraţie pe propria răspundere a solicitantului privind realizarea activităţilor din Planul de afaceri, prin care acesta se angajează ca toate activităţile prevăzute în Planul de afaceri să fie realizate cu respectarea legislaţiei naţionale în vigoare şi după caz, să obţină Autorizaţia de funcţionare în acord cu aceasta, până la prima verificare a conformităţii cu Planul de afaceri.
ATENŢIE!
De asemenea, investiţiile propuse trebuie să se realizeze (finalizeze) până la prima verificare a conformităţii cu Planul de afaceri.
10. Declaraţie pe propria răspundere a solicitantului privind formarea profesională, prin care acesta se obligă să urmeze, în primii trei ani de la angajarea sprijinului, un curs de formare profesională prin Măsura 111 „Formare profesională, informare şi difuzare de cunoştinţe” în cel puţin unul din domeniile: managementul exploataţiei agricole, contabilitatea fermei, protecţia mediului, agricultură ecologică, etc.
11. Declaraţie pe propria răspundere a solicitantului că nu deţine în proprietate/ folosinţă alte terenuri, animale, familii de albine, etc, în afara celor declarate în Planul de afaceri, şi nu a mai depus altă solicitare pentru obţinerea sprijinului în cadrul măsurii 141.
12. Calculul numărului de UDE pentru anul trei.
|
|